Абсолютно логічно припускаючи, що чим більше велосипед має додаткових функцій, тим краще, велосипедист-початківець віддає перевагу недорогому двохпідвісному велосипеду. І, як правило, розчаровується в ньому з перших же кілометрів. Заковика в тому, що кожен велосипед з передньою і задньою підвіскою розроблений для конкретних завдань, універсального варіанту не існує.
Велосипедна підвіска служить не стільки для комфорту, скільки для поліпшення керованості і прохідності. Існує маса видів передньої і задньої підвіски, маса типів фіксації елементів, типів амортизаторів і геометричних схем підвіски. Частина 2-підвесів, справді, орієнтовані на широкий загал, про що можна здогадатися за ціною. Велосипед двухпідвісний, який вартує до 2 000 гривень, зібраний з недорогої сировини, із застосуванням звичайних пружин замість повноцінних амортизаторних стійок, з дешевими втулками і на сталевій рамі.
Ця конструкція не заслуговує на увагу в принципі, оскільки не зможе виконати і десятої частки тих завдань, які стоять перед 2-підвісним велосипедом:
Для кожного виду екстремального велоспорту розроблений свій тип двохпідвісу:
Це тільки основні види двохпідвісних велосипедів. В залежності від призначення їх конструкція може змінюватися. Однак потрібно пам’ятати, що 2-підвсс – це в першу чергу спортивний снаряд.
This website uses cookies.