Міський голова Тернополя Сергій Надал отримав почесну грамоту за вагомі досягнення у реформуванні національної системи освіти від Національної Академії педагогічних наук та ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» МОНУ. Вручила відзнаку аналітик з питань освіти Аналітичного центру Асоціації міст України Людмила Мозгова.
Нагорода від українського місцевого самоврядування
Аналітик Асоціації міст підкреслила, що Сергій Надал – один з небагатьох міських голів в Україні, який офіційно заявив про реальне значне недофінансування освітньої субвенції, і це дозволило АМУ викликати Міністерство освіти і науки України на діалог з міськими головами, внаслідок чого було дано доручення дорозподілити освітню субвенцію, відтак питання з дефіцитом коштів було закрите в кінці грудня минулого року.
«Тому, сьогодні я маю важливу місію нагородити місто Тернопіль як учасника X Міжнародної виставки «Сучасні заклади освіти -2019» та вручити цю почесну грамоту голові Тернопільської міської територіальної громади Сергію Віталійовичу Надалу. Це нагорода від усього місцевого самоврядування України», – зазначила Людмила Мозгова.
Освіта по-тернопільски
У свою чергу міський голова Тернополя під час засідання секції з питань освіти АМУ, яка минулого тижня відбулася в Тернополі, окреслив основні досягнення у сфері освіти у нашому місті.
Розповідаючи про інноваційний досвід діяльності освітньої галузі Тернополя, Сергій Надал також зазначив про успішну роботу інклюзивно-ресурсного центру, що функціонує як для дітей з міста, так і з ближніх населених пунктів, та наголосив, що у 2019 році у Тернопільській МТГ розпочнеться масштабний проект – комплексна термомодернізація понад 80-ти закладів освіти.
Щоб вирішити усі проблеми в освіті – слід працювати далі
Не оминув міський голова і типових проблем галузі освіти, що спостерігаються як у Тернополі, як і у інших регіонах України. В основному, вони стосуються співфінансування галузі з державного та місцевого бюджетів – а це і недосконала формула розрахунку освітньої субвенції, і передача фінансування профтехосвіти на місцевий бюджет, і відсутність повноцінного фінансування Нової української школи.
«Від розвитку української освіти залежить майбутнє української нації. Тому сьогодні ми маємо вирішити всі проблеми, які не дають розвиватися освіті, забезпечити прозорі та чесні взаєморозрахунками між Києвом і громадами. Українські освітяни мають вчити наших дітей, а не думати, чи отримають вони зарплату», – підсумував Сергій Надал.
Віра Сотник
This website uses cookies.