У мережі Фейсбук з’явилося відео, як у державній установі серед білого дня «криють триповерховим матом». Ролик з використанням ненормативної лексики оприлюднив тернопільський громадський активіст Ігор Василів. Щоправда, він делікатно приховав обличчя людей, які ганьбили державну установу.
Як вдалося з’ясувати журналістам, знятий на відео скандал – у Тернопільському облавтодорі. Він виник між головою профкому дорожників області Петром Табакою, який за сумісництвом є начальником лабораторії та працівником тернопільського райавтодору Ярославом Свистуном.
Із близьких до Тернопільського облавтодору джерел журналістам також стало відомо, що стало причиною такого відвертого нахабства: Петру Табаці не сподобалося, що райавтодор відмовився працювати через «прокладку»: Тернопільський облавтодор. Тепер зароблене ним не «осідає» в центральному апараті: усі гроші перераховують напряму райавтодору.
Тут зупинимося детальніше. Оскільки жодна з філій Тернопільського облавтодору (райавтодори, дорожньо-експлуатаційні дільниці) не має юридичної особи, усі зароблені ними кошти раніше перераховували на рахунок ДП «Тернопільський облавтодор». В першу чергу із цих грошей гасили заборговану зарплату апарату, кредити, купляли паливо для службових авто. Філіям перепадало в останню чергу. До того ж, затребувані райавтодори мусили ділитися з тими, хто не здатен заробити. Таку систему важко назвати справедливою. Зовсім нерівними були і зарплати. У того ж таки профкома (представника центрального апарату) вона становила близько 20 тисяч, а у рядового райавтодорівця – не більше п’яти.
Втім, кілька тижнів тому у Тернопільській області запустити пілотний проект від ДАК «Автомобільні дороги України», який дозволив усім райавтодорам заробляти на себе самим і не віддавати більшу частину заробленого.
Як бачимо, таке зовсім не влаштовує голову профспілки дорожників Табаку, адже він не добирає слів на адресу Свистуна. Та чи має право посадовець принижувати свого колегу? Якими нормами службової етики керується голова профспілки, коли криє «триповерховим» матом такого ж дорожника?
This website uses cookies.