За останній місяць у Тернополі збільшилась кількість політичної реклами на білбордах і сітілайтах. Також все частіше на вулицях з’являються брендовані намети політичних партій та розповсюджуються друковані матеріали з ознаками агітації. Про це повідомляють спостерігачі Громадянської мережі ОПОРА.
Спостерігачі ОПОРИ зафіксували в місті білборди та сітілайти із зображенням таких потенційних кандидатів у Президенти України чи лідерів партій: Анатолія Гриценка (Громадянська позиція), Арсенія Яценюка («Народний фронт»), Євгенія Мураєва (партія «Наші»), Олега Тягнибока та Руслана Кошулинського (ВО «Свобода») і Сергія Тарути (партія «Основа»). А також із символікою та гаслами, що асоціюються з певними ймовірними кандидатами: Андрія Садового («Об’єднання «Самопоміч»), Юлії Тимошенко (ВО «Батьківщина»), Володимира Зеленського («Слуга народу»), Олега Ляшка (Радикальна партія Олега Ляшка) і Петра Порошенка («БПП «Солідарність»). Крім того, присутня зовнішня реклами Української Галицької Партії та Аграрної партії України. Відповідно до підрахунків представників ОПОРИ, зовнішня реклама Петра Порошенка зустрічається частіше за інших у місті Тернополі.
Раніше у Тернополі були зафіксовані випадки пошкодження білбордів із політичною рекламою. Так, 11 листопада на сторінці ВО «Батьківщина» Тернопільщина у соціальній мережі Facebook з’явилось повідомлення про псування матеріалів зовнішньої реклами очільниці партії Юлії Тимошенко. Також зафіксовані випадки псування рекламного щита із зображенням Євгенія Мураєва (партія «Наші»). Невдовзі зображення на цих носіях зовнішньої реклами були замінені.
Серед брендованих наметів політичних сил у місті Тернополі були зафіксовані: «Народний фронт», «Об’єднання «Самопоміч», «Громадський рух «Народний контроль».
Крім того, серед населення розповсюджувались газети таких політичних партій: «Народний фронт», «Об’єднання «Самопоміч», «Громадський рух «Народний контроль», ВО «Батьківщина», «Національний корпус», «Українська Галицька партія» та Аграрна партія України.
Задовго до початку виборчої кампанії, практично у всіх регіонах України можна спостерігати активізацію агітаційної діяльності ймовірних потенційних кандидатів. Не поодинокими є випадки розміщення зовнішньої реклами, розповсюдження відповідної агітаційної продукції, проведення соціальних і благодійних заходів, поширення іміджевих матеріалів у ЗМІ, проведення зустрічей із виборцями тощо», – йдеться в інформаційному повідомлені ЦВК.