Тернополянка Олександра Струмчинська розпочинає новий проект – перша SMM-школа у Тернополі. На думку дівчини, це дасть цінні перспективи усім, хто стане “учнями” нового навчального закладу. Олександра розповіла “ГАЛАСу”, як виникла їдея створити школу та як працюватиме сам проект.
– Ідея створення SMM-школи виникла за декілька днів до святкування 2-х річчя моєї компанії SMMS-studio ( 22 серпня цього року). Я аналізувала свою основну діяльність та останні комунікації з великою кількістю клієнтів, яким надавала приватні консультації та навчання по просуванню компаній та персональних брендів у соціальних мережах. Підсумувавши їх зрозуміла – потрібно створити платформу, як центр науки SMM.
– Хто і чому навчатиме? Скільки триватиме навчання?
– Тренери школи – є практичними експертами з хорошими успішними кейсами та портфоліо.
Надія Рожко – спеціаліст по налаштуванні таргетованої реклами Facebook, Instagram, SMM-менеджер. Практичний досвід роботи більше 2-х років. Налаштувалата запустила більше 200 клієнтських проектів з сумарним бюджетом рекламних кампаній понад $500 000.
Діана Гетун – Instagram-блогер. успішна бізнес-леді, яка почала бізнес з стипендії і на основі власного досвіду, та досвіду клієнтів ділиться впливом комерційного та особистого блогу на продажі. Практичний досвід роботи більше 2-х років.
Олександра Струмчинська ( я) – спеціаліст з більш ніж 4-річним досвідом роботи в сфері SMM. Розробила та реалізувала SMM-стратегії для більше 100 українських компаній та персональних брендів. Авторка індивідуальних навчальних програм з просування в соцмережах по яких провела близько 200 майстер-класів індивідуальних занять.
Програма школи спрямована на освоєння або підвищення кваліфікації спеціалістів у сфері SMM (просування компаній\персональних брендів у соціальних мережах). На даному етапі ми анонсували 12 основних модулів, які будуть пропрацьовані в межах навчальної програми школи:
Модуль 1. SMM та SMM-стратегія
Модуль 2. Огляд соціальних мереж
Модуль 3. Копірайтинг
Модуль 4. Facebook
Модуль 5. Instagram
Модуль 6. Обробка фото на ПК
Модуль 7. Обробка мобільних фото
Модуль 8. Контент-план
Модуль 9. Реклама
Модуль 10. Реклама
Модуль 11. Безкоштовні методи просування
Модуль 12. Чат-Боти
Більш детальний опис програми кожного модуля можна переглянути на сайті – http://smms-studio.com
Навчання триватиме – 6 тижнів (12 занять – 36 годин). Старт 15-го жовтня, випуск 1-го грудня.
– Що дасть школа відвідувачам, окрім знань, які перспективи й переваги?
– Знання, які можна застосовувати на практиці сьогодні!
Нові інструменти та методи, актуальні рекомендації та тільки дієві практики.
Для студентів та інших молодих людей, які будуть орієнтовані на освоєння професії SMM-менеджера і подальшого пошуку роботи в цьому напрямку – можливість працевлаштування.
Долучення до SMM-спільноти нашого міста в межах якої можна буде постійно розвиватись та отримувати найактуальніші рекомендації та настанови роботи з інструментами SMM.
– Хто може стати учнем? Що для цього потрібно?
– Заявку на навчання у SMM-школі може подати кожен, хто має на меті отримання професії SMM-manager або хоче професійно використовувати SMM для бізнесу.
Власники бізнесу, які хочуть збільшити впізнаваність компанії та зрозуміти, як працювати з SMM-щиками.
Творчі особистості, які мають на меті якісно поширювати контент про свої задуми та досягнення.
Тренери, коучі, психологи та інші експерти, які хочуть поділитися знаннями й досвідом, отримати клієнтів із соціальних мереж.
Блогери та лідери думок, які шукають нових читачів та підписників.
Маркетологи, які мають на меті збільшити кількість лідів.
Стартапери, яким потрібні швидкі та дешеві інструменти тестування ідей.
Всіх, хто бажає отримати професію SMM-менеджера.
Для реєстрації необхідно забронювати місце на сайті – http://smms-studio.com .
– Чи буде така школа лише у Тернополі, чи поширюватимеш філії в інших містах?
– На даному етапі я поставила за ціль максимально популяризувати розвиток SMM в межах Тернополя. Філій в інших містах не планувала, але вже задумалась над створенням подібної онлайн програми, які буде доступна в різних куточках України.
– Хто керуватиме проектом – ти особисто, чи матимеш партнерів?
Це мій особистий проект – управлятиму особисто.
Запитувала Наталія Червак