Якщо рейс затримують, то у туриста є певні права – зокрема авіакомпанія зобов’язана надати обід і житло. Про це розповів віце-президент Української асоціації туристичних агентств Максим Дереза.
Також потрібно постійно бути на зв’язку зі своїми туроператорами, так як у нього може бути більше каналів комунікації з операторами і авіакомпаніями.
Що стосується компенсації за шкоду, то туристу можуть відшкодувати втрачену добу відпочинку, однак ця сума, швидше за все, буде незначна.
“… коли ви летите на відпочинок, то переліт не є окремою послугою, він є складовою турпакета. Якщо у вас затримують виліт на добу, то ви втрачаєте добу в готелі. В такому випадку, по поверненню з відпочинку, ви можете вимагати компенсацію за цю втрачену добу. Але вартість цієї доби може бути незначна, так як буде враховуватися лише вартість готелю за добу”, – зазначив Дереза.
Компенсацію за моральну шкоду необхідно вимагати через суд. Також є нюанс, що в путівках оплачують добу в готелі, і турист може потрапити в цю добу навіть якщо за фактом втратив день відпочинку.
“У готелі є розрахунковий час – це 14:00 заселення і 12:00 виселення. Може бути таке, що через затримку рейсу ви прилетіли на наступний день о 5 ранку. Фактично ви потрапили в цю добу, неважливо в який час ви туди заїдете, хоч і за фактом ви втратили день відпочинку. У такому випадку компенсації не буде за цю добу, авіакомпанія може послатися на те, що доба була оплачена і турист в цю добу потрапив. Тоді вже питання потрібно вирішувати через суд”, – підкреслив Дереза.
Нагадаємо, близько 50 українських туристів зі Львова та Києва застрягли в Тунісі. Оператор відзначає, що ситуацію врегулював, але повернутися в Україну туристи зможуть тільки через кілька днів.
This website uses cookies.