На дорогах Тернопільщини «кипить» робота – погодні умови дозволяють проводити усі види ремонту. На автошляхах краю ліквідовують ямковість, фрезують старе дорожнє покриття, регенерують його та укладають асфальтобетон.
Вихідні – не привід відпочивати
На трасі М-19 Доманове-Ковель-Чернівці-Тереблече уклали 4500 тонн асфальтобетону вирівнюючим шаром. Натомість на дорозі М-12 Стрий-Тернопіль-Кропивницький-Знам’янка 5 та 6 травня проводили роботи на двох ділянках. При в’їзді у Тернопіль уклали 3000 тонн асфальтобетону вирівнюючим шаром та провели регенерацію 2,5 км покриття. А біля Підволочиська – 1800 тонн матеріалу та 1,5 км покриття.
Струменевим методом підрядники ліквідували ямковість на трьох а/д державного значення:
880 м2 на Городище-Зарваниця-Бучач;
660 м2 – Івано-Франківськ-Бучач-Тернопіль;
220 м2 – Тернопіль-Ланівці.
Дорога на Кременець – залишається пріоритетом
Ділянка Тернопіль – кордон з Рівненською областю міжнародної автомагістралі М-19 Доманове-Ковель-Чернівці-Тереблече є надважливим напрямком для Служби автомобільних доріг у Тернопільській області. Її, нагадаємо, розпочали ремонтувати у 2016 році. У минулі роки вдалося оновити 27,21 км вищезгаданої ділянки. Цьогоріч Уряд виділив кошти на поточний середній ремонт ще 11 кілометрів траси (між селами Колодне та Старий Вишнівець).
«Ми завершили фрезування та регенерацію основи на усіх 11 кілометрах, – зазначив начальник Служби автомобільних доріг у Тернопільській області Богдан Юлик. – Також уклали нижній шар асфальтобетону на усій протяжності ремонтованої ділянки. Невдовзі підрядник розпочне влаштування верхнього шару щебенево-мастикового асфальтобетону на вищезгаданій ділянці М-19.»
До Хмельницького з комфортом – вже в цьому році
«По усій протяжності дороги, а це 38,9 кілометрів, проводиться регенерація основи та влаштування дорожнього покриття. Усього буде два шари асфальтобетону. Підрядна організація, визначена системою держаних закупівель Прозорро – «Автомагістраль-Південь». Загалом ремонт траси від Тернополя до кордону коштує 824 млн. грн.» – коментує Богдан Юлик.
Аби повністю зробити дорогу вже в цьому році, на замовлення Служби автодоріг там працює одразу 3 бригади. Дві команди підрядника просуваються назустріч одна одній від Тернополя та від кордону, а третя працює над особливим завданням біля селі Ступки. Так, днями там завершили розширення дороги. Заради безпеки руху шляховики облаштували додаткову смугу руху для вантажівок на підйомі. Роками біля Ступок було місце концентрації ДТП. Додаткову смугу надалі встелять двома шарами покриття. Довжина новоствореної смуги 1 км, а ширина – 3,75 м.
Кількість відремонтованих об’єктів збільшиться
На дорогах М-12 та М-19 Служба автомобільних доріг області цьогоріч не зупиниться. Попереду – поточний середній ремонт Обходу Тернополя, а це ще 14,5 кілометри. Наразі триває тендер на оновлення об’єкту.
This website uses cookies.