У Тернополі створять брендбук для рекламних вивісок

У міській раді ініціювали створення робочої групи, яка розробить правила розміщення вивісок у Тернополі.


У попередні роки не було встановлених чітких вимог, в результаті місто стало захаращене різноформатними і різномовними вивісками.
– Встановлюються вивіски хаотично, є затверджені взірці з 2015 року, але підприємці їх не дотримуються, – пояснив головний спеціаліст відділу містобудівного планування Руслан Дацюк.
За його словами, минулого року не було виписано жодного штрафу підприємцям за самовільно встановлені вивіски, або за ті, які не відповідають вимогам ради.
– Сьогодні в місті існує велика проблема з вивісками, підприємці, на жаль, не розуміють відмінностей між поняттями “вивіска” та “реклама”. Вони не знають, що вивіска має бути обов’язково погоджена органом місцевого самоврядування. За відсутності погодження існують штрафні санкції. Підтримці не знають, що вивіска не повинна перевищувати 3 кв.м., тому самовільно встановлюють на фасадах те, що є значно більшим за розмірами, – зазначив начальник управління стратегічного розвитку Тернопільської міської ради Юрій Дайнека.
Активісти підтримали позицію бізнесу, щодо необхідності розробки чітких і прозорих правил розміщення вивісок.
Тому представники місцевої влади спільно з підприємцями, рекламістами, громадськими активістами, архітекторами та дизайнерами ініціювали створення робочої групи, яка напрацює нові правила про вивіски та зовнішню рекламу в форматі брендбуку. Також введуть і відповідні санкції за недотримання правил.

Світлана Дяченко

Микола Галас

This website uses cookies.