Тернопільські магазини постійно “нариваються” на скандал. Цього разу причиною стали різні показники цін у чеку та на вітрині.
На ціннику – одна ціна, на вагах – інша, а на чеку взагалі вибиває зовсім іншу суму. Таку скаргу має на один із магазинів Збаража жителька міста.
Про це написала клієнтка крамниці в спільноті Політичний Збараж у Фейсбуці.
“Колібріс. Твій “економний” супермаркет, пише 0352.
Вже не вперше переконуюсь що він зовсім не економний, а навіть навпаки. І відбувається це через махінації із цінниками. Багато раз чула від інших людей, та й сама попадала в ситуації, коли ціна на ціннику і в чеку зовсім різна. Іти розбиратись немає сенсу, тому що вони як завжди скажуть, що ціни міняються, а їх працівники нібито не встигають переклеїти цінники. Також попадала на заморожені м’ясні продукти не першої свіжості, які явно заморожували і розморожували вже кілька раз.
Коли я зайшла до цього “магазину” купити кілька цукерків, то знову потрапила у таку ж ситуацію, і хоча сума не велика, але все одно неприємно. На полиці із цукерками стоїть ціна 9,99 грн. за 100 грам (вибачте за неякісне фото), коли я зважила цукерки, то вага видала цінник із ціною 52,00 грн за кілограм, на що я не звернула уваги бо поспішала, але коли мені пробили товар на касі, то вийшло що ці цукерки вартують 125,90 за кілограм. Зауважила це я вже вдома. Зранку перед роботою я забігла в “Колібріс” і запитала в чому справа: “Чому, власне, ціна на ціннику, вазі і чеку різна?”. Мені відповіли що “Хтось збив вагу”.
Я запитала про ціну знову, але мені відповіли тим самим: “Хтось збив вагу”. Але до чого тут вага? Я не стала далі сваритись, бо по-перше не вмію, а по-друге ці панянки з “Колібріса” одразу відвернулись від мене і почали обговорювати свої особисті справи не звертаючи на мене увагу. Після роботи я зайшла в магазин знову, щоб переконатись, чи вони поміняли цінник на цукерках. І що ви думаєте? Нічого вони не поміняли.
Мені б дуже хотілося, щоб магазин в самому центрі Збаража мав кращу репутацію, а його адміністрація не забувала, що за такі дії наступає адміністративна відповідальність за ст. 156-1 КУпАП за порушення прав захисту споживачів, яка передбачає накладення штрафу”, – йдеться в дописі.
В коментарях користувачі порадили звернутися у Спілку захисту прав споживачів та зробити запис в книзі скарг та пропозицій в самому магазині.