Це вбачається з оприлюдненої урядом план-схеми виконання робіт «Укравтодором в 2018 році.
Загальний обсяг фінансування програми становить 298,349 млрд гривень, з яких 178 млрд гривень – за рахунок Державного дорожнього фонду, 113,8 млрд гривень – за рахунок інших джерел.
Представляючи програму на засіданні уряду, глава “Укравтодору” Славомір Новак заявив, що за п’ять років планується об’єднати хорошими автошляхами усі обласні центри країни. “Відразу хочу відзначити: ми плануємо поступово відійти від поточних середніх ремонтів і здійснювати капітальний ремонт, реконструкцію і нове будівництво”, – сказав він.
За словами Новака, до кінця 2022 року в Україні може бути відремонтована половина загальної мережі доріг державного значення – близько 20 тисяч кілометрів. “Крім того, планується, що з 2020 року ямковий ремонт буде тільки аварійним і стане винятком, а поточний середній піде в історію. В цілому за п’ять років основні ремонтні роботи будуть здійснені за основними міжнародними напрямками”, – додав Новак.
Глава “Укравтодору” також повідомив, що у зв’язку з економією коштів за кредитами Європейського банку реконструкції і розвитку він запропонував міжнародним партнерам продовжити ремонт траси Київ – Одеса від Білої Церкви (Київська області) до кордону з Черкаською областю в рамках існуючих кредитних ліній. “Подальші роботи на цій дорозі будемо проводити за рахунок нових кредитних ліній”, – сказав Новак.
В цілому він підкреслив, що 1 євро, інвестований в розвиток доріг, дає 2,5 євро в ВВП.
Таким чином, реалізація Державної цільової економічної програми розвитку автомобільних доріг загального користування державного значення на 2018-2022 роки повинна принести більш ніж на 800 млрд гривень зростання ВВП.
“Хочу подивитися в очі міністру фінансів і переконати його в тому, що інвестиція в розвиток доріг – це найкраща інвестиція в розвиток економіки країни”, – резюмував Новак.
Нагадаємо, у держбюджеті на 2018 рік 44 млрд гривень закладено на ремонт доріг (з них 32,6 млрд гривень – бюджет Державного дорожнього фонду).
Джерело: Економічна правда
This website uses cookies.