Вже з 1 лютого міська рада припиняє дію контракту про співпрацю з приватними перевізниками.
Очільник Тернополя зазначив, що усім перевізниками було вручено офіційні листи про розірвання договорів, оскільки ті не надають якісних послуг з пасажирського перевезення у місті та не виконують умов договору.
«Протягом тривалого часу ми намагалися дійти порозуміння з перевізниками, аби забезпечити максимально якісне транспортне сполучення у місті, – коментує міський голова. – Натомість кожного дня отримуємо все більше скарг від тернополян щодо недотримання норм та вимог перевезення пасажирів, що водії не дотримуються графіків роботи та завчасно з’їжджають з визначених маршрутів, спостерігається перевезення пасажирів понад максимальну кількість, передбачену технічною характеристикою транспортного засобу, недотримання та ігнорування електронної системи оплати за проїзд, зокрема фальсифікація квитків та відмова приймати оплату за проїзд електронними проїзними картками. Тому управлінням транспорту було проаналізовано стан виконання умов договорів, які були укладені з перевізниками на підставі проведеного конкурсу. Враховуючи цей аналіз, було виявлено цілий ряд порушень».
Відтак, 22 січня, за десять днів до дати розірвання угоди, усім приватним перевізникам було вручено офіційні листи-повідомлення про припинення їхньої діяльності з 1 лютого. Ті перевізники, які протягом цього часу зможуть забезпечити виконання умов, які передбачені конкурсом та договором, будуть допущенні до подальших перевезень.
«Починаючи з завтрашнього дня (23 січня, – прим.авт), працівниками правоохоронних та інших контролюючих органів будуть проводити рейди щодо перевірки усіх перевізників та водіїв маршрутних таксі на дотримання умов договору та законодавства України», – зазначає очільник Тернополя.
До слова, наразі Тернопіль веде активні перемовини з банком щодо отримання кредиту на придбання 40-50 транспортних засобів для перевезення пасажирів. Таким чином місто хоче створити єдину муніципальну транспортну систему.
This website uses cookies.