Про це під час звіту компанії повідомила директор з комунікацій та соціальних проектів компанії Нонна Шмідік.
«Ми хочемо створити додану вартість в кооперативних об’єднаннях. Також плануємо відновити дорадчих службу в Тернопільській області, а слідом і в інших регіонах, де фермери зможуть отримувати профільні бухгалтерські та юридичні консультації», — зазначила Шмидик.
У планах «Мрії» також розробити електронну карту медоносних полів для покращення співпраці з об’єднаннями виробників меду. За поточний рік компанія організувала 10 новостворених кооперативів – 7 ягідних, 1 пасічний та 2 молочних, і ще близько 30 ініціативних груп (зокрема по вирощуванню часнику, квасолі, розведення кроликів і виробництва борошна).
Джерело: agravery.com
This website uses cookies.