Кожного року, ті, хто хочуть отримати квартиру для покращення житлових умов, мають оновлювати дані. Тепер – до 31-го грудня.
Для поновлення облікових даних, особам, які перебувають на обліку, необхідно подати в відділ квартирного обліку та нерухомості міської ради (вул. Листопадова, 6, кабінет 24) наступні документи:
1. Довідка Ф-3 з ЖЕКУ.
2. Довідки з місця роботи на дорослих членів сім’ї.
3. Довідки з Тернопільського міського бюро технічної інвентаризації про наявність зареєстрованого права власності щодо всіх зареєстрованих.
Графік роботи та прийому громадян:
Понеділок – четвер: 8:00–17:15, п’ятниця: 8:00-16:00;
Обідня перерва: 13:00–14:00.
This website uses cookies.