Тернополянам треба оновити дані, щоб отримати квартиру

Кожного року, ті, хто хочуть отримати квартиру для покращення житлових умов, мають оновлювати дані. Тепер – до 31-го грудня.

У відповідності з пунктом 25 «Правил обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов та надання їм жилих приміщень…», щорічно в період з 1 жовтня по 31 грудня проводиться перереєстрація громадян, які перебувають на квартирному обліку, передає ternopil.

Для поновлення облікових даних, особам, які перебувають на обліку, необхідно подати в відділ квартирного обліку та нерухомості міської ради (вул. Листопадова, 6, кабінет 24) наступні документи:

1. Довідка Ф-3 з ЖЕКУ.

2. Довідки з місця роботи на дорослих членів сім’ї.

3. Довідки з Тернопільського міського бюро технічної інвентаризації про наявність зареєстрованого права власності щодо всіх зареєстрованих.

Графік роботи та прийому громадян:

Понеділок – четвер: 8:00–17:15, п’ятниця: 8:00-16:00;

Обідня перерва: 13:00–14:00.

-

This website uses cookies.