Тепер тернополяни зможуть дешевше брати автомобілі з-за кордону. Але все ж є декілька “но” у цій справі.
Міністерство економіки і торгівлі опублікувало таблицю, де йдеться про ставки ввізного мита України, в тому числі розмитнення автомобілів.
У 2018 році ставки ввізного мита для нових легкових автомобілів походженням із країн Євросоюзу встановлюються в такому обсязі:
Бензинові автівки:
– з робочим об’ємом не більше 1000 см3 – 6,3% від митної вартості (в 2017 в межах ПВЗВТ було 7,5%);
– з робочим об’ємом понад 1000 см3, але не більш як 1500 см3 – 7,3% від митної вартості (було 8,2%);
– з робочим об’ємом понад 1500 см3, але не більше 2 200 см3- 5% від митної вартості (було 7,5%);
– з робочим об’ємом більше 2 200 см3, але не більше 3000 см3 – 5% від митної вартості (було 7,5%);
– з робочим об’ємом понад 3000 см3 – 5% від митної вартості (було теж 5%).
Дизельні:
– з робочим об’ємом циліндрів двигуна не більш як 1500 см3 – 7,3% від митної вартості (було 8,2%);
– з робочим об’ємом понад 1500 см3, але не більше 2500 см3 – 7,3% від митної вартості (було 7,5-8,2%);
– з робочим об’ємом циліндрів двигуна понад 2500 см3 – 6,3% від митної вартості (було 7,5-8,2%).
Для власників транспортних засобів, оснащених винятково електричними двигунами (одним або декількома), мито буде нульовим. Винятком є автомобілі з об’ємом двигуна понад 1000 см3, але не більше 1500 см3 – на ці авто перехідний період встановлений на 10 років.
Зміни стосуються як нових, так і вживаних автомобілів з Європи, уточнив генеральний директор Всеукраїнської асоціації автомобільних імпортерів і дилерів Олег Назаренко. Щоправда, ставки для вживаних машин подекуди різняться (в межах 2%).
«Для цього треба надати сертифікат походження на митниці. Багато людей, які купують авто в ЄС або не знають цього чи не витрачають час на отримання сертифіката в ЄС і потім на митниці їм оформляють мито за повною ставкою 10%», – пояснює експерт.
Зазначається, що нові авто з паливними двигунами доступнішими поки не стануть, адже потрібно сплачувати акциз, ПДВ та збір до Пенсійного фонду. Тому цілком ймовірно, в фаворі українців залишаться вживані автівки.
Згідно із даними ДФС, у січні-жовтні 2017 року обсяги митних оформлень вживаних авто в Україні виросли вшестеро, порівняно із аналогічним періодом минулого року.
До слова, з серпня 2017 року в Україні скасоване імпортне мито на вживані автомобілі, вироблені в Канаді.
This website uses cookies.