Литва і Польща вже підкручують гайки бляхам. Власники авто на європейських номерах, щоб не сплачувати величезні штрафи, погрожують приєднатися до Саакашвілі під Радою, отримувати молдавське громадянство або переоформляти машини на арабські номери.
За словами адвоката жінки, рішення суду вони оскаржили, але експерти впевнені, що у країні почалася велике полювання на авто на іноземних номерах. Очікується, що скоро такі рекордні штрафи стануть масовими,повідомляє Страна .
Про це може свідчити нещодавня заява ДФС про початок спільного розслідування законності ввезення та використання в Україні авто на іноземних номерах, до якого українські податківці підключили литовських колег.
У ході перевірки Литва може знайти фіктивні фірми , створені виключно для реєстрації на них авто на литовських номерах.
Водночас власники машин на європейських номерах готують свою відповідь владі.
За словами експерта, польські страхові компанії істотно підвищили вартість полісів і всіляко лобіюють посилення контролю за машинами, які реєструються на сумнівні фірми.
У Литві ж почалися масові перевірки автопарків місцевих фірм: чи оформлені машини на балансі компанії, за якими маршрутами вони пересуваються тощо. У результаті сумнівні фірми, де оформлялися сотні авто і переїжджали в Україні, масово закриваються.
Крім цього, подібні авто масово подаватимуться у міжнародний розшук.
Зараз власникам авто на литовських номерах пропонують перереєстрацію на Естонію, де ситуація поки спокійніша. Послуга коштує від €600 до 1,2 тис. Але це тільки можливість на якийсь час відстрочити проблеми.
Також про посилення боротьби з масовим вивезенням авто на рідних номерах та їх експлуатацією в Україні задумалися і в Болгарії.
Але це не найстрашніше. Українські податківці обіцяють штрафи до 300% від суми несплачених митних зборів.
Нагадаємо, після вересневих пікетів євробляхерів під Радою, влада пішла на поступки.
Зокрема, глава парламентського комітету з податкової і митної політики Ніна Южаніна анонсувала підготовлений її комітетом законопроект, в якому буде перекрито доступ в Україну нових машин на євробляхах і буде передбачена плата за вже ввезені машини за €1 тис. 1,4 тис. В залежності від обсягу двигуна.
Креймер вважає, що не можна легалізувати в Україні, по-суті, чуже майно, зареєстроване на іноземну фірму. Це суперечить європейському законодавству, не кажучи вже про здоровий глузд.
Але і варіант Ніни Южаніної не влаштовує євробляхерів.
В іншому випадку, вони шукатимуть способи їздити на нерозмитнених авто, почнуть отримувати молдавське громадянство нескладно і будемо їздити на тамтешніх номерах вже цілком законно.
Крім того, все частіше почали зустрічатися і пропозиції про перереєстрацію авто на євробляхах на арабські номера. Такі авто пропонують оформляти цілком законно на арабських студентів, які навчаються в Україні.
Нагадаємо, Москаль спростив вїзд для авто на єврономерах.
This website uses cookies.