Читайте новини Галас на GoogleNews - Нажміть підписатися

Читайте новини Галас у Телеграм каналі - Відкрити

Міст на об’їзній дорозі Тернополя відремонтують за 169 мільйонів

Шляхопровід, який треба відремонтувати

Стала відома назва фірми, яка перемогла в тендері на реконструкцію «гаївського» шляхопроводу на вулиці Об’їзній у Тернополі. 169 мільйонів «освоюватиме» Товарство з обмеженою відповідальністю «Тернопіль Мостобуд».

Шляхопровід, який треба відремонтувати

Управління ЖКГ, благоустрою та екології Тернопільської міської ради 3 листопада за результатами тендеру замовило ТОВ «Тернопіль Мостобуд» реконструкцію шляхопроводу за 169,00 млн грн. Про результати тендеру у системі «Прозорро» повідомляють Наші гроші.
До кінця 2019 року на вул. Об’їзна в районі вул. Гайової реконструюють шляхопровід через залізничну колію. Гарантійний строк становить десять років.
За підсумковою відомістю ресурсів, гарячекатана арматурна сталь коштує 15 267 грн./т, а природний рядовий пісок – 100 грн./куб. м, що відповідає ринковим цінам (тут і далі тендерні ціни вказано без ПДВ і доставки).
Асфальтобетони щільний та пористий різних марок і типів коштують 1 428-1 433 грн./т, , а суміш ЩМА-20 – по 1 900 грн./т. У жовтні на тендері Київської САД приготування суміші ЩМА-20 коштувало на 11% дешевше – 1 717 грн./т.
Бортові камені БР300.30.18 куплять по 156 грн./шт., а БР300.45.18 – по 705 грн./шт.
Фасонні добірні елементи з оцинкованої сталі замовили по 38 300-39 300 грн./т. Київська САД нещодавно замовляла їх по 38 750 грн./т.
Голкопробивне полотно для дорожнього будівництва «Дорнит-2» коштує 56 грн./кв. м. У Росії геотекстиль Дорнит залежно від щільності продають по 22-56 руб., або 10-26 грн./кв. м, що вдвічі дешевше.
На заробітну плату піде 4,59 млн грн., тобто три відсотка загальної вартості підряду. На прибуток відведено ще два відсотки – 3,68 млн грн.
Ціна угоди на 18% нижча від очікуваної вартості закупівлі в 205,48 млн грн.
Конкурентами були ТОВ «Українська будівельно-енергетична компанія», ТОВ «Будівельне управління механізації» і ПП «Мостобудівельне управління №1».
Натомість ПрАТ «Мостобудівне управління-3» не допустили до аукціону через відсутність технічної специфікації, статуту, ліцензії та низки інших документів.
«Тернопіль Мостобуд» належить Юрію Левковичу, Віктору Полякевичу, Петру Смолію, Володимиру Шмиру і Галині Білан.
Цікаво, що нещодавно у Тернополі жваво обговорювали тріщину, що виникла через рік після реконструкції дороги на дамбі. Субпідрядником з виконання частини робіт на дамбі був “Тернопіль Мостобуд”. Директор фірми Юрій Левкович пояснював причину тріщини міфічними “коефіцієнтами”.

Тріщина на дамбі після гарантійного ремонту “Мостобуду”

План осіннього призову на Тернопільщині виконали лише на 65%

У Тернополі чоловік з пістолетом напав на 18-річну дівчину (фоторобот)