Карта тернополянина разом із додатками викликала справжній ажіотаж. Цього разу на її “непотрібність” жаліються студенти.
Тернопіль – місто студентів. Їх тут ≈ 41,6 тисяч. Якщо кожного змусити заплатити 57 грн. за право скористатися пільговим проїздом, яке гарантовано Законом, вийде чимала сума, більше 2 млн грн. Пільгові проїзні квитки тривалого користування (студентські) дають право на пільговий проїзд по всій території України, проте у м. Тернопіль студентам наче б то доведеться купувати електроні квитки.
Тернопіль – місто студентів. Їх тут ≈ 41,6 тисяч. Якщо кожного змусити заплатити 57 грн. за право скористатися пільговим проїздом, яке гарантовано Законом, вийде чимала сума, більше 2 млн грн.
Пільгові проїзні квитки тривалого користування (студентські) дають право на пільговий проїзд по всій території України, проте у м. Тернопіль студентам наче б то доведеться купувати електроні квитки.
Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо впровадження автоматизованої системи обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті» вимагає:
- Розробити та затвердити порядок взаємодії органів місцевого самоврядування та органів соціального захисту населення щодо обов’язковості забезпечення осіб, яким законом надано право пільгового проїзду, електронними квитками на безоплатній основі в разі запровадження автоматизованої системи обліку оплати проїзду. Чи надано Законом право пільгового проїзду студентам?
Так надано, Законом України «Про вищу освіту» стаття 62. Права осіб, які навчаються у вищих навчальних закладах. п.9. Здобувачі вищої освіти, які навчаються у вищих навчальних закладах за денною формою навчання, мають право на пільговий проїзд у транспорті у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. - Постанова Кабміну від 5 квітня 1999 р. N 541 «Про затвердження Порядку надання пільгового проїзду студентам вищих навчальних закладів I-IV рівнів акредитації та учням професійно-технічних навчальних закладів у міському й приміському пасажирському транспорті та міжміському автомобільному і залізничному транспорті територією України». п.2.Пільговий проїзд у міському й приміському пасажирському транспорті та міжміському автомобільному і залізничному транспорті територією України встановлюється в розмірі половини вартості квитка для студентів денної форми навчання вищих навчальних закладів I-IV рівнів акредитації та учнів професійно-технічних навчальних закладів, незалежно від форм власності. Отже, такий електронний квиток для студентів ВНЗ денної форми навчання повинен бути наданий на безоплатній основі. Це підтверджує ЦНАП щоправда тільки у онлайн консультації, на практиці ЦНАП надає реквізити ТОВ «Системний зв’язок» для оплати виготовлення.
Чи є доцільність студенту денної форми виготовляти дану карту?
Згідно Законодавства студентський дає 50% скидку від вартості квитка у громадському транспорті, але не все так просто адже у КП “Тернопільелектротранс” вважають що пільговий квиток повинен бути не менше 2 грн. в той час коли основний квиток вартує 3 грн. Мотивують це власною нерентабельністю. Хоча на компенсацію перевізникам за пільгові категорії пасажирів з міського бюджету (у 2016 році) було додатково виділено 19 мільйонів 520 тисяч гривень», – підкреслив міський голова Тернополя.
Джерело: 20 хвилин