Жителька обласного центру допомогла невідомим зняти з її електронного гаманця понад двадцять чотири тисячі гривень.
З заявою до працівників Тернопільського відділу поліції звернулась місцева мешканка. Жінка розповіла, вже провірену схему за якою діють всі аферисти: лунає дзвінок, невідомий чоловік представляється працівником банку. Спочатку аферист входить в довіру намагається дізнатися якомога більше інформації. Завдяки цьому, він дізнається всі необхідні дані, аби в подальшому без проблем зняти готівку.
Жінка вже пізно зрозуміла, що потрапила на гачок аферистів, мобільні злодії встигли зняти увесь залишок з картки – 24100 гривень. Жертва шахраїв звернулась за допомогою до поліцейських.
За даним фактом відкрито кримінальне провадження відповідно до частини 1 статті 190 ККУ.
Правоохоронці звертаються до жителів тернопільського краю, ніколи ні за яких обставин не вірити людям, які телефонують вам на засоби зв’язку.
По-перше, пам’ятайте, що співробітники банку не мають права зв’язуватися з клієнтом по телефону і уточнювати його особисті дані. Паролі та інша інформація від банку – це секретна інформація.
Якщо у клієнта виникають якісь підозри щодо неправомірних дій, він може повідомити про це на сайті або за телефоном гарячої лінії
Ніколи не повідомляйте номер банківської картки, термін її дії, ПІН-код або CVV2-код, а також паролі, що надходять в SMS. Якщо дзвонять і уточнюють ці дані, знайте: це спроба шахрайства.
Суворо дотримуйтеся правил користування карткою, не передавайте ніякої інформації третім особам. Якщо подзвонили і представилися співробітником банку з невідомого номера телефону, не потрібно вступати в дискусію, покладіть слухавку та зателефонуйте на гарячу лінію фінустанови. Всі дзвінки, які надходять з банку клієнту, зберігаються в історії контактів з клієнтом.
Запам’ятайте елементарні правили фінансової безпеки:
Якщо ж ви потерпіли від рук аферистів, не зволікайте, одразу телефонуйте на лінію «102».
This website uses cookies.