На Тернопільщині триває процес реформування освіти. Наразі в області функціонують 15 опорних навчальних закладів. Крім того, завершується юридичне оформлення ще 4-ох в об’єднаних територіальних громадах.
За словами начальника Управління освіти й науки Тернопільської ОДА Ольги Хоми, створення опорного навчального закладу базується виключно на бажанні об’єднаних територіальних громад або районів. Змушувати створювати опорні школи ніхто не буде.
– Опорний навчальний заклад – це заклад, який дозволяє надавати якісні освітні послуги, – каже Ольга Зіновіївна. – Торік з обласного бюджету на опорні навчальні заклади було виділено більше 15 мільйонів гривень, сьогодні ж об’єднані територіальні громади отримали більше 50 мільйонів на розвиток освіти, тобто вони мають можливість забезпечувати школи і кабінетами, і довозом дітей, тобто здійснювати купівлю автобусів, також це може бути стимулювання дітей, які дуже добре навчаються. Так, в області вже функціонують дев’ять опорних навчальних закладів у районах, шість – в об’єднаних територіальних громадах та їх 40 філій, у яких навчаються близько семи тисяч учнів.
Утім, як зазначає Ольга Хома, небажання створювати опорні навчальні заклади може проявлятися з боку самих директорів, які після цього процесу отримують новий статус і стають завідуючими. Тому у певній мірі вони переживають за себе, а не за якість освіти, яку отримують діти.
Галина ТИХА
This website uses cookies.