Тернополянин, який заборгував за комунальні послуги, обурюється, що йому не надають послугу

Днями низка тернопільських інтернет-видань опублікували звернення тернополянина, мешканця квартири 104 на проспекті Злуки, 57, який обурюється роботою ПП «Сонячне».

Мовляв, вже тринадцять років звертається у підприємство, аби відремонтували покрівлю, через  яку на стелі грибок та сирість, а ще – відсутнє електропостачання у двох кімнатах.

Звертався тричі, має солідний борг і не допускає представників підприємства у помешкання, зазначають у ПП «Сонячне». Попри це поточний ремонт підприємством був здійснений, а на 2017 рік запланований капітальний ремонт покрівлі.

Обурився, бо нагадали про заборгованість

Про проблему із протіканням  покрівлі в квартирі № 104 будинку на проспекті Злуки, 57 у ПП «Сонячне» знають, адже мешканець звертався письмово у підприємство тричі: в 2011 та в 2016 році, після чого були здійснені поточні ремонтні роботи на покрівлі над його житлом, а також 17.02.2017 року мешканець звернувся із скаргою на протікання даху, на що  мешканцю було надано відповідь, що на даний час не можливо виконати ремонт покрівлі у зв’язку з несприятливими погодними умовами. Але працівниками підприємства на горищі були  зроблені зарізи і встановлено відливи для запобігання протікання в дану квартиру.

Втім, варто зазначити, що загальна заборгованість за комунальні послуги у пана Явного, який оприлюднив скаргу на підприємство, становить дванадцять з половиною тисяч гривень. При цьому, дана квартира отримує субсидію.

Коли нещодавно він звернувся до ПП «Сонячне» за довідкою для дитини у дитсадок, то тут йому порекомендували погасити заборгованість. Це, ймовірно і викликало обурення тернополянина, яке вилилося у численні скарги на роботу підприємства. Необхідну довідку чоловік отримав.

Заява мешканця про те, що вже від 2004 року він потерпає від грибка, виглядає абсурдно, адже жодна здоровомисляча людина не допустить своє житло до такого стану в очікуванні, поки хтось виконає роботи, і не стане ризикувати здоров’ям своєї малолітньої дитини. Не відповідає дійсності й той факт, що пан Явний вже тринадцять років оббиває пороги  ПП «Сонячне», адже у такому разі мав би проілюструвати свою скаргу не лише світлинами, але й численними копіями звернень.

У 2017 році покрівлю на Злуки, 57 капітально відремонтують

Як зазначила Мирослава Ленчишин, оскільки за вказаною адресою були скарги двічі, а перевірити якість виконання робіт не було змоги, бо мешканець не допускає до житла, ситуацію тримали на контролі доступними способами. Зокрема, надали відповідні заяви до управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології ТМР щодо здійснення капітального ремонту покрівлі. Відтак, вже  у 2017 році покрівлю будинку на проспекті Злуки, 57 буде капітально відремонтовано.

Просимо мешканців при виявленні протікань не чекати до критичної межі, а звертатися  безпосередньо у підприємство з письмовими заявами, які служать підставою для виділення коштів, щодо необхідності здійснення поточного ремонту ділянки покрівлі.

Що робити, якщо покрівля протікає у вас?

Нагадуємо, для того, щоб з’ясувати, чи у належному стані перебуває покрівля, обслуговуюче  підприємство здійснює сезонні (осінній та весняний ) огляди, крім цього, підставою для проведення обстеження покрівлі може стати звернення мешканця того чи іншого будинку. У такому випадку обстеження проводять спільно із представником квартири, від якої надійшла скарга на протікання, згодом його попереджають про початок здійснення ремонтних робіт і мешканець при бажанні може слідкувати за роботою працівників.

По завершенню робіт, мешканцю, який звертався, пропонують підписати акти виконаних робіт. Дехто підписує відразу, хтось відтерміновує підписання до першого дощу, після чого підписує акт. Найчастіше скарги від мешканців надходять у час танення снігу або після сильних злив. Всі такі звернення розглядаються  по мірі їхнього надходження і формуються у списки почерговості виконання робіт.

Не завжди вдається безпомилково визначити обсяги ремонтних  робіт, у цьому полягає великий мінус рубероїдного покриття. Після осіннього огляду працівники підприємства складають план на ремонт певної кількості метрів, та у процесі роботи вносяться корективи. Буває, що заплановано здійснити поточний ремонт незначної частини покрівлі, але у процесі роботи виникає  потреба відремонтувати більшу площу.

Якщо ситуація критична – підприємство звертається до управління житлово-комунального господарства із пропозицією здійснити капітальний ремонт покрівлі. До слова, поточним вважається ремонт, який охоплює не більше 10 % покрівлі, якщо ж обсяг робіт більший – то це вже капітальний ремонт.

До слова, для того, аби будинок внесли до переліку тих, які будуть капітально відремонтовані у 2017 чи у 2018 роках, тернополянам варто написати колективну заяву на ім’я міського голови. Не зайвим буде звернення від депутата, який курує даний округ. Представники обслуговуючого підприємства, у свою чергу надають до управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології ТМР сформований на основі осінніх оглядів список пропозицій щодо потреби у капремонті покрівель будинків.

Також при формуванні списку об’єктів обов’язково беруться до уваги доручення міського голови. Остаточний перелік покрівель, які будуть відремонтовані у наступному році, формується після затвердження бюджету та за погодженням депутатських комісій  з врахуванням звернень громадян, депутатів, громадян, повідомляють у прес-службі управління ЖКГ Тернопільської міської ради.

 

Автор: galas

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *