Зимові вершини: перший етап «Кубка Карпат» відбудеться!

Попри потепління, істотно зіпсутий стан дороги, перший етап «Кубка Карпат» відбудеться в заявлені терміни відповідно до розкладу.

Зимовий “Кубок Карпат”

Про це буквально годину тому офіційно повідомив проекту «Ралі в Україні» директор змагання Сергій Єженков. Безумовно, дуже шкода, що перегони не призначили на тиждень раніше, коли на Верецькому перевалі та у його околицях лежав шар щільно утрамбованого снігу. Однак і та дорога, яку завтра належить подолати екіпажам учасників, представляє чималий інтерес – так само як і чималу небезпеку.

Уявіть собі гірську трасу шириною трохи менше, ніж два автомобілі. Уявіть снігові бруствера висотою «до скла автомобіля», а часом і вище. Додайте до цього покриття, що постійно змінюється з льоду на снігову кашу, яку, у свою чергу, змінюють калюжі, непередбачувано перетворюючись знову-таки в лід. Уявили? Ось за такою диявольською сумішшю, щедро приправленою крижаним дощем із неба, сьогодні проїхали всі, хто виїхав на процедуру ознайомлення з трасою ралі «Зимові Вершини» (так само як і найбільш цікаві з шанувальників цього виду спорту).

Безумовно, для того, щоб без втрат і пошкоджень впоратися із завданням, спортсменам знадобиться і майстерність, і успіх, і, що важливо, хороші й правильно вибрані покришки. А що потрібно вболівальникам, які все ж налаштувалися відвідати ті перегони? Дозволимо собі дати кілька порад, ґрунтуючись на побаченом і «помацаному» особисто.

Перш за все, тим, хто хоче відвідати ралі «Зимові Вершини», потрібно виїжджати з дому якомога раніше, щоб бути на трасі годині о сьомій, максимум восьмій ранку. Ідеально подорожувати на повноприводному автомобілі, і зовсім точно, незалежно від типу приводу, машина повинна бути взута в гарну зимову, краще шиповану гуму. Практично всі дороги, що ведуть в бік від траси Київ-Чоп, вимагають до себе підвищеної уваги і концентрації всіх водійських навичок.

Абсолютно точно охочим знадобляться лопати, якими доведеться пробивати бруствера і розчищати майданчики для своїх машин в тих місцях, які вони виберуть собі для перегляду. Комфорту додадуть водонепроникні бахіли або правильні зимові черевики; до речі, не завадять і гумові килимки (цілком підійдуть автомобільні). На випадок дощу (а він досить імовірний) має сенс прихопити з собою непромокальні накидки та парасольки. Доброю ідеєю буде і покупка дров, оскільки в сформованих погодних умовах тепло буде найбільшою цінністю.

До публікації списку допущених учасників складно сказати, наскільки цікавою буде конкуренція в боротьбі за перемогу. За неофіційною інформацією на даний момент відмовився від старту Володимир Петренко, а Олександр Козлов прийняв рішення їхати поза заліком, виконуючи функції автомобіля безпеки. Інших втрат щодо попередньо поданих заявок поки немає, а значить – всім, хто зголоднів за зимовими перегонами, буде на кого і на що подивитися. До зустрічі в карпатських снігах, друзі!

Переклала Христина СЛОТА

Автор статті Володимир Некрасов

Автор фото Максим Мохнач

Христина Слота

This website uses cookies.