Тернополянам пояснили, як уникнути непорозумінь із платіжками за газ

Газовики просять фіксувати показник лічильника першого числа місяця та передати газовикам до п’ятого числа. 

У відповідності до Кодексу газорозподільних систем, затвердженого НКРЕКП у 2015 році, процедура та терміни передачі показників змінені. Згідно із нововведенням вже впродовж року газовики просять фіксувати показник першого числа місяця та передати газовикам до п’ятого числа. Завдяки цьому, вважають фахівці, підрахунки обсягів використаного газу за попередній місяць будуть коректнішими.

Відповідно до нового Кодексу, споживач повинен впродовж  п’яти діб після завершення звітного періоду (з 1 по 5 число наступного місяця включно) надати інформацію про фактичні покази лічильника газу станом на кінець звітного місяця. Тобто, до 5 березня – подати показники за лютий, до 5 квітня – показники за березень і так далі.

Якщо у службі вчасно не отримали показника від споживача, нарахування все одно здійснюється. У таких випадках фактичний об’єм споживання природного газу по об’єкту споживача за розрахунковий період визначається на рівні планового місячного об’єму споживання на відповідний період, що розраховується, виходячи з групи споживання побутового споживача, з урахуванням вимог цього Кодексу.

Нарахування вартостi спожитого газу за особовими рахунками споживачiв проводять за повний календарний мiсяць.  Якщо до п’ятого числа кожного місяця споживачі подаватимуть показники, жодних розбіжностей не виникатиме. Особливо важливо подавати показники вчасно тим людям, які мають пільги чи субсидії, адже від цього залежить правильність їх нарахування. Навіть у ситуаціях, коли  споживач, що має пільги, не може вчасно подати показники (перебуває у лікарні, переживає певні життєві труднощі тощо) варто попросити когось із рідних все ж подати точний показник за спожитий газ.

Оскільки обробка даних, переданих через деякі сервіси може зайняти декілька днів, то адміністрація ДП «Газпостач» ПАТ «Тернопільміськгаз» радять не відтерміновувати час подачі показників до останнього дня,  а повідомляти їх впродовж наступних трьох днів після першого числа.

Передати показники спожитого газу у ПАТ «Тернопільміськгаз» можна зателефонувавши операторам за номерами телефонів 52-46-95, 52-71-99, 52-63-78, 52-27-30 чи 52-72-19.

Для подачі показів за спожитий газ тернополяни можуть скористатися і іншими можливостями. Зробити це можна безпосередньо у відділі розрахунків на вул. Митрополита Шептицького, 20, подати свої дані через інтернет на сайті  tmgaz.te.ua,  gazpostach.te.ua за допомогою сервісу eps.te.ua або через термінал «Приват Банку». Як ми вже писали, здійснити подачу показників можна і за допомогою спеціальних скриньок у розрахункових центрах підприємства на вулицях Родини Барвінських, 4 та Митрополита Шептицького, 20, вкинувши туди аркуш із необхідними даними.

До речi, для зручностi клiєнтiв, на сайті gazpostach.te.ua працює “Особистий кабiнет споживача”, зареєструвавшись у якому кожен споживач може, не виходячи з дому, внести показники лiчильника газу та звiрити стан особового рахунку.

Наголошуємо, що своєчасно подавши дані лічильника, споживач може бути впевненим, що сплачує саме за той обсяг газу, який використав.

Адміністрація ДП «Газпостач» ПАТ «Тернопільміськгаз»

-

This website uses cookies.