Тернополяни скаржаться на цінову політику «Молокії»

Тернополяни скаржаться на те, що продукція «Молокія» значно подорожчала й стала менш якісно.


Власне, думки з цього приводу розділилися: хтось ставиться з розумінням до подорожчання молочної продукції, адже вважає, що завод уже зарекомендував себе й працює за найсучаснішими технологіями, а хтось вважає, що «Молокія» стала монополістом на ринку молопродуктів і не дає «просуватися» іншим виробникам, які також можуть запропонувати споживачам якісне, але за значно меншу ціну. Саме тому люди почали відмовляютися від «Молокії» на користь інших «молочників».

Так, тернополянин Зорян Безкоровайний написав у Фейсбуці пост про те, що вже якийсь час помічає, шо купувати молокопродукти «Молокії» – значно дорожні, ніж інших виробників.

«Я й раніше спостерігав, як хитрі пацанчики з Тернопільського молокозаводу, користуючись патріотичними гаслами на кшталт «Купуй Своє!», нахабно й безпідставно підвищували ціни на свою продукцію, – пише він. – Не буду стверджувати, але є розумна підстава вважати, що за рахунок найвищих цін на кефір та сметану, вони приплачували супермаркетам, щоб не пустити на тернопільський прилавок місцевих конкурентів – таких же «своїх», наприклад, з Лановецького, Кременецького молокозаводів. Менше з тим. Ще донедавна можна було стверджувати, що продукція «Молокії», принаймні, якісна. Але тепер захожу в магазин і що бачу – 15-відсоткова сметана стала 12-відсотковою, 22-відсоткова перетворилася на «двадцятку». Ціна, як ви розумієте, не змінилася. Це вже не говорячи про те, шо вони постійно граються у «хитромахане пакування», користуючись тим, що мало який споживач зможе легко на око розрізнити 500- і 400-грамовий пакети. Що ж?! Я вже якийсь час відзначаю, що купувати «молочку» «Молокії» не лише дорожче, аніж «молочку» з Ланівців. Тепер я розумію, що тернопільські молочники вирішили ще й «позбивати бабок» за рахунок мого здоров’я та здоров’я моєї сім’ї. Так що – БАЙ-БАЙ «МОЛОКІЯ»! Чого і вам бажаю».

Утім, багато хто переконаний, що якість продукції «Молокії» заслуговує на повагу. А в кого виникають сумніви, то радять поцікавитися технологіями, впровадженими на виробництві, й тоді сумніви автоматично зникнуть. Користувачі соцмережі, які прокоментували пост Зоряна Безкоровайного, нагадали, що на потужностях ПрАТ «Тернопільський молокозавод» вперше в Україні запущено виробництво молока за технологією «FRESH MILK TECHNOLOGY» й «Молокія» перший завод в Україні і п’ятий у Європі, який працює за цією технологією.

«Очевидно, що продукція коштуватиме стільки, скільки дозволяє ринок. Це приватна структура, створена для отримання прибутку, як і всі інші, – погоджується з усіма «за» і «проти» користувач Володимир Гевко. – Ціна на ринку справді залежить від конкурентів, співпраці з торговими мережами, від попиту та інших факторів… Свою позицію на ринку «Молокія» завоювала і має повне право цим користуватись. Вони до цього йшли 15 років. А наше право, звісно, купувати чи не купувати. Ринок завжди реагує».

Автор: Тиха Галина

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *