Нова система реєстрації візи до Польщі запроваджена у Тернополі з 20 січня.
Це нововведення має спростити та полегшити процедуру реєстрації на польську візу. Аналогічна система також запроваджена ще у 5 містах України – Луцьку, Рівному, Тернополі, Харкові, Дніпрі та Одесі, пише svitua.com.ua.
Згідно з повідомленням Генерального консульства Республіки Польща в Луцьку,
Щоб зареєструватися для подачі візової анкети потрібно:
Крок 1:
Визначте мету поїздки до Польща та зберіть усі необхідні документи
У випадку короткострокового перебування (максимум 90 днів протягом наступних 180) Ви маєте подавати документи на отримання візи Шенген.
У випадку довгострокового перебування (більше 91 дня протягом наступних 180) Ви маєте подавати документи на отримання національної візи.
Підготуйте повний комплект документів, необхідних для подачі на обрану Вами категорію візи.
Крок 2:
Здійсніть оплату за послуги ППВА
Зібравши всі необхідні документи, відвідайте будь-яке відділення “Кредобанку” чи “Ідея Банку” та оплатіть сервісний збір на підставі оригіналу Вашого закордонного паспорту. У випадку здійснення оплати за члена подружжя, неповнолітніх дітей надайте оригінали документів, що підтверджують родинні зв’язки та їхні закордонні паспорти.
Під час здійснення оплати необхідно:
- Обрати категорію візи:
С – віза Шенген, інші цілі, крім туризму, наприклад бізнес, спорт, культура, лікування, відвідини, міжнародні перевезення, транзит і т. д.;
Т – віза Шенген туристична;
D – національна віза, наприклад для роботи, навчання.
- Обрати ППВА.
- Вказати актуальний номер Вашого особистого телефону.
Після здійснення оплати Ви отримаєте унікальний код (PTN) для реєстрації.
ВАЖЛИВО! Просимо впевнитися, що наданий Вами номер телефону є правильним, доступним і належить Вам. У випадку, якщо Вами буде наданий невірний номер телефону або номер телефону, що Вам не належить, здійснення реєстрації буде неможливим, у зв’язку з чим Вам буде повернено кошти.
Можна здійснити лише одну оплату для одного заявника. У випадку, якщо Вами буде здійснено кілька оплат, а дата Вашої реєстрації по першій оплаті ще не мине, по всіх наступних оплатах здійснення реєстрації буде неможливим, у зв’язку з чим Вам буде повернено кошти цих оплат.
Крок 3:
На наступний робочий день після здійснення оплати отриманий банківський код (PTN) буде активовано через систему реєстрації.
Автоматична система реєстрації призначить Вам дату й час подачі документів, залежно від наявності вільних місць. Зверніть увагу, що оператори колл-центру не впливають на призначені системою дату та час і не можуть їх коригувати чи змінювати.
Крок 4:
Після того, як система призначить Вам дату реєстрації, оператор колл-центру зв’яжеться з Вами у телефонному режимі з 9:00 до 21:00 з понеділка до суботи (крім святкових днів) для подальшого підтвердження.
Крок 5:
Коли оператор з Вами зв’яжеться, він поінформує про автоматично зарезервовану дату та час подачі Вами документів у ППВА. Якщо призначена системою дата Вам підходить, будь ласка, підтвердіть її у розмові з оператором. На підставі Вашої згоди оператор затвердить дату подачі в системі. У зазначений час Вам необхідно буде особисто подати документи до ППВА.
Крок 6:
Якщо запропонована дата на подачу документів не буде Вас влаштовувати, оператор відхилить реєстрацію.
Наступні дата й час подачі документів будуть автоматично вибрані системою не раніше, ніж за 7 днів від першої запропонованої дати, і залежатиме від наявності вільних місць. Очікуйте наступний дзвінок від оператора колл-центру з інформацією про другу запропоновану системою дату.
Крок 7:
Після повторного дзвінка з колл-центру, оператор поінформує Вас про другу автоматично зарезервовану дату час подачі документів у ППВА. У випадку підтвердження Вами дати і часу подачі документів, реєстрація буде підтверджена оператором у системі. У призначений час Вам необхідно особисто звернутись до ППВА для подачі документів.
Призначення дати реєстрації відбувається в автоматичному режимі. Оператори колл-центру чи працівники ППВА не мають впливу на призначення дати й часу і не можуть коригувати чи змінювати дату самостійно. Виключно на підставі Вашого рішення запропонована дата буде прийнята або відхилена оператором колл-центру.
У випадку родини на один номер телефону можна зареєструвати максимально 5 осіб. Кожна наступна особа з сім’ї має подати власний номер телефону під час здійснення оплати. Усі члени родини повинні здійснювати подачу документів на ту ж саму категорію візи та у той же ППВА. У випадку, якщо хтось із членів родини планує подавати документи до іншого ППВА чи на іншу категорію візи, необхідно здійснювати оплату окремо.