Масове впровадження електронного квитка і поступовий перехід від оплати за поїздку до оплати за кілометр залишається сьогодні єдиним способом, щоб зберегти транспорт доступним для тернополян.
Як відомо, таке рішення вступає у силу з 1 січня 2017 року. Лише через збільшення тарифів на електропостачання, квиток на проїзд електротранспортом по всій Україні має коштувати як мінімум 4,2 гривні (це без врахування зарплати водіїв, обслуговування техніки тощо). Крім того зросла мінімальна заробітна платня до 3200 гривень, що змусить підвищити тарифи для приватного автопарку.
Фактично незрозумілі київські комісії з незрозумілими повноваженнями намагаються поставити тернополян на коліна, зробити для них «золотим» навіть електротранспорт.
Однак міський голова Тернополя Сергій Надал запевнив, що мерія зробить все можливе, щоб міський транспорт залишався доступним для тернополян.
«На жаль ми не можемо впливати на рішення, які ухвалюють в національній комісії з регулювання електроенергетики, але ми будемо максимально підтримувати комунальний транспорт з міського бюджету, щоб ціни за квиток були доступними для всіх тернополян. Також ми вже шукаємо шляхи оптимізації. Перший крок- електронний квиток та картка тернополянина. Вже зараз електронний квиток дає можливість людям здешевити вартість проїзду. Хто має електронний квиток, той має 10 відсотків знижки. Мерія не дозволить перетворити соціальний електротранспорт на «золотий», – сказав Сергій Надал.
У подальшому, за словами міського голови, місто буде йти європейським шляхом, коли максимум переваг отримають ті, хто проживає у Тернополі.
«Той, хто зареєстрований у Тернополі і отримає картку тернополянина буде мати найкращу ціну на проїзд. Так працює Європа, де мешканці міста платять менше, бо вони користуються транспортом частіше, а гості міста платять більше, бо користуються разово. Іншого виходу у теперішній ситуації нема», – сказав Сергій Надал.
Місто також у повній мірі забезпечить проїзд пільгових категорій.
«Наше завдання полягає в тому, щоб гарантувати пільговим категоріям населення проїзд у комунальному транспорті. Незважаючи на те, що Уряд за два роки не дав жодної гривні на компенсацію проїзду пільговиків, ми зберегли проїзд усіх пільговиків в тролейбусах та соціальних автобусах міста. Так буде і у майбутньому», – повідомив очільник Тернополя.
Попри труднощі спричинені тарифною політикою центру, міський транспорт буде розвиватися. Місто відкриватиме нові тролейбусні лінії, а також з часом планує перейти до оплати перевізникам за кілометр.
«Місто буде оновлювати і розширяти можливості електротранспорту, бо це найбільш екологічний і доступний на сьогодні транспорт. З впровадженням електронного квитка, ми також поступово перейдемо до оплати перевізнику за кілометр замість оплати за поїздку. Так працює система транспорту у сусідній Польщі. У такому випадку у водіїв буде більша мотивація дотримуватися графіку і поважати пасажира, бо перевізник отримує доплати з бюджету не за кількість пасажирів, а за перевезення вчасно і комфортно. Крім того – це дозволить берегти кошти бюджету», – сказав Сергій Надал.
Раніше міський голова Тернополя Сергій Надал неодноразово звертався до центральних органів влади з пропозицією запровадити нульовий тариф на електроенергію для комунального електротранспорту, посилаючись на досвід окремих європейських країн. У такому випадку транспортники платили б за електроенергію за собівартістю. Це дозволяло б робити зберігати вартість проїзду низькою. Як відомо, у більшості країн Європи електротранспорт є дотаційним, але таку політику підтримують більшість урядів, зважаючи на те, що такий транспорт є найбільш екологічно чистим і зручним.
Сьогодні ж варто починати користуватися послугами, що дозволяють економити і придбати електронний квиток. Це можна зробити у точках продажу.
This website uses cookies.