У рамках соціального проекту до Дня Захисника України у Києві презентували масштабний ролик “Балада про піхоту”, присвячений воїнам Сухопутних сил України.
Авторами проекту виступили консалтингова компанія K&K Group та рекламне агентство TABASCO. Зйомки проводилися студією LimeLite Studio за підтримки Сухопутних військ ЗСУ. Режисером проекту виступив відомий ізраїльський режисер Елі Свердлов. Зйомки проходили на навчальному полігоні.
За словами заступника командувача Сухопутних військ ЗСУ полковника Олександра Голоднюка, Українська армія – це не лише передова та підготовка військових. Не менш важливою є підтримка суспільства.
«Командування СВУ звернулося до Гната Коробка та Олександра Копила з K&K Group з проханням допомогти у налагодженні комунікації з громадськістю. Початком нашої співпраці став цей ролик, реалізований повністю на волонтерських засадах. Це вражаюча колосальна робота. Хочу подякувати усім, хто долучився до його створення», – сказав він.
Основне завдання ролика, за словами автора проекту Гната Коробка (K&K Group), показати щоденний героїзм звичайних воїнів, які захищають Україну на фронті.
«У ролику показані прості речі та справжні люди: солдати та офіцери Сухопутних військ України. Це не супергерої з фільмів. Коли ти спілкуєшся з ними, бачиш звичайних хлопців. Але є речі, які виокремлюють їх поміж інших – справжні воля та дух. Це сила нашої армії. Хочеться також відзначити колосальний ентузіазм та згуртованість всіх учасників проекту, а це люди з різних сфер. Така консолідація ще раз доводить: ми змінюємося, змінюється країна», – сказав Гнат Коробко.
Автор сценарію Олександр Смірнов (TABASCO) зазначив, що це був один з найскладніших сценаріїв соціального ролика. «Потрібно було знайти символ для сухопутних військ – простий, людяний, позбавлений удаваного героїзму та шароварщини. Цим символом стала лопатка піхотинця», – повідомив Олександр Смірнов.
Володимир Яценко (LimeLite Studio), студія якого провела зйомки, відзначив, що цей проект – це спосіб захищати свою Батьківщину. «З автоматом у руках ми були б не такими ефективними, а тут можемо бути просто смертоносними. Я досі із задоволенням згадую істерику ватників у прайм-тайм першого каналу Росії після 9 травня, коли ми вийшли з соціальними роликами до Дня Перемоги», – поінформував Володимир Яценко.
Також, як наголосили автори проекту, ролик закликає українців вступати на контрактну службу та, загалом, розповідає про Сухопутні війська України.
«Сухопутка» – найчисленніші війська України, й приводів нею пишається існує чимало. Ми вважаємо, що було б справедливо, якби українці більше знали про своїх захисників, більше довіряли їм та пишалися ними», – підсумував автор проекту Олександр Копил (K&K Group).
This website uses cookies.