Міська влада розпочала терміновий попередній ремонт мосту, оскільки дорога у критичному стані.
Міст на вул. Об’їзній, що між вул. Довженка та Гайовою, пролягає над залізничною колією. Проте вже сьогодні міст не витримує навантаження і потребує повної реконструкції.
Поки що частину дороги у напрямку від вул. Протасевича до вул. Гайової розділили навпіл і частину перекрили. Але це не ускладнює рух транспорту навіть у пікові години.
Натомість водії поводяться на мості дуже обачно – по його закінченню є дорожня розв’язка, на якій не працює світлофор.
Тож водіям не залишається нічого іншого, як самостійно зупинятися, аби пересвідчитись, що їх, навіть на головній дорозі, пропустять і вони зможуть продовжити свій шлях.
Отже, деякі балки мосту аварійні і вимагають термінової заміни, тоді як інші теж уже зношені. На дорозі розсунулися перехідні плити, через що провалився асфальт. Не адаптований міст радянського планування і під вагу сучасних вантажівок.
У деяких частинах мосту під колесами вантажівок утворилися западини, що повністю деформувало дорожнє покриття. Не в кращому стані і пішохідні доріжки, адже подекуди під ногами у пішоходів, замість тротуару, видніє монтажна сітка.
У міській раді Тернополя раніше повідомляли, що заходи, які вживають сьогодні, є терміновими. Тоді як міст стратегічного значення, на трасі міжнародного сполучення мають реконструювати повністю.
Для цього міська влада проситиме кошти у Кабміні. Окрім того, повноцінне обстеження мосту проведе спеціалізована проектна організація з Києва, яка визначить руйнування конструкцій мосту.
Тож в міській раді кажуть, що повна реконструкція мосту може розпочати уже в цьому році.
Світлана ВАСИЛИШИН