Впродовж останніх 2 років жителі та гості обласного центру все частіше скаржаться на недобросовісних водіїв громадського транспорту. Найбільше травм тернополяни отримують у маршрутках.
Якщо раніше деякі шофери дозволяли собі кричати на пасажирів і відверто хамити, останні два роки водії мовчки закривають двері, притискаючи пасажирів, або ж зовсім не зважають чи пасажири встигли зайти у салон маршрутки і рушають з місця.
Хоч тернопільські маршрутчики недолюблюють стареньких, які прагнуть скористатися правом на пільговий проїзд, затиснути дверима, або рушити з місця якраз коли заходить пасажир, через що людина випадає із маршрутки – усі ці та інші доволі травматичні дії водії маршруток здійснюють із тернополянами, не зважаючи на вік людей.
Депутату Тернопільської міської ради Любомиру Балуку у відділі охорони здоров’я та медичного забезпечення підтвердили – торік у громадському транспорті Тернополя травми отримали 26 людей. А в 2016 році уже шестеро.
Медичною допомогою не обійшлося, найбільш обурені на водіїв маршруток звернулися у суд. Тож у шести випадках 2015 року і в п’яти за 2016-ий відкрили кримінальні провадження.
Привселюдно, на останній сесії міської ради депутат Любомир Балук вимагав у начальника міського управління транспорту, комунікацій і зв’язку Ігоря Мединського розповісти громадськості, які перевізники не притягають водіїв до відповідальності за травмування пасажирів, чи порушники досі працюють шоферами маршруток.
«Я не можу назвати перевізників чи водіїв, я не маю такого права, оскільки ще немає вироку суду і вина водіїв не доказана», – відповів керівник міського транспортного управління Ігор Мединський.
Окрім того головний транспортник Тернополя і міський голова Сергій Надал наголосили, що зазвичай травмування пасажирів відбувається в автобусах, які лише проїжджають через наше місто, а не з вини водіїв тернопільських маршруток.
Проте, якщо пригадати повідомлення обласної поліції або скарги тернополян у соціальних мережах, – винуватцями травмувань пасажирів є водії міських маршруток.
Світлана ВАСИЛИШИН
This website uses cookies.