Від статистичних даних про роботу Тернопільського аеропорту дуже сумно.За минулий рік з тернопільського летовища відправили лише 48 пасажирів. Аеропорт прийняв 29 рейсів.
Зокрема, один з них – це проект логістичного центру на базі Тернопільського аеропорту, уже презентували учасникам форуму.
У проекті визначено першочергові заходи – відновлення злітно-посадкової смуги та освітлення, закупівля автотранспорту та реконструкція двох пасажирських терміналів.
Щодо коштів, то кожен інвестор може розраховувати по-різному. Однак за розрахунками, які провели тернопільські науковці, потрібно щонайменше 158 млн. євро, зазначають у прес-службі Тернопільської ОДА.
Аеропорт «Тернопіль» належить до класу «Г».Пропускна спроможність – 50 пас/год. Після передачі у 2001 році авіапідприємства з державної в комунальну власність Тернопільської обласної ради практично призупинились регулярні авіаційні перевезення.
На теперішній час виконуються лише чартерні перевезення. Відсутність регулярних авіаційних рейсів не дозволяє стабілізувати роботу підприємства.
В 2015 році Тернопільським обласним комунальним підприємством «Фірма Тернопіль-авіаавтотранс» від господарської діяльності отримано 150 тис. грн доходів, в тому числі 90 тис. грн від авіаційної діяльності. Забезпечено здійснення 29 авіарейсів та відправлення 48 пасажирів.
Упродовж останніх десяти років у розвиток підприємства не вкладалися цільові кошти. За рахунок коштів, які виділялись відповідно до діючих обласних програм розвитку аеропорту, погашалась лише кредиторська заборгованість підприємства за попередні роки.
This website uses cookies.