Тернопільський креатив: чоловіки думають, що це смішно, а жінки ображаються (ФОТО)

У магазинах мережі «Здорового глузду» на проспекті Злуки, 39 у Тернополі вдалися до неоднозначної реклами, щоб привернути увагу покупців.

Там вам не запропонують одяг для рольових ігор чи приладдя, на зразок батога, або наручників, які можуть використовувати у роботі представниці найдревнішої професії.

Однак запитань у вас може виникнути чимало, коли ви поглянете на рекламу магазину одягу «Комісійні шмотки», яка зустрічає кожного покупця при вході у крамницю: – «Чоловіки роздягають – ми одягаємо. Заходь! Купуй!».

Адже комісійна крамниця «Шмотки» від мережі «Здорового глузду» своєю рекламою заохочує до покупок одягу та косметики жінок, яких роздягають чоловіки. Там жінкам обіцяють їх вдягнути, а зайшовши у магазин, можна побачити, що жінкам пропонують продумати і вигляд загалом – придбати косметику та аксесуари.

Та з реклами можна зробити висновок, що магазин орієнтується на жінок, які гублять свій одяг після того, як їх роздягають чоловіки. А про решту тернополянок у магазині, схоже, вирішили не турбуватися. Якщо запитати у продавців, для якої категорії жінок зорієнтована їхня реклама та товари, вам, жінкам, можуть відповісти, як мені: «А вам що від цього, щось поміняється?». Але директор мережі магазинів «Здорового глузду» у Тернополі Євген Голоюх таки відповів, що образити тернопільських жінок наміру не мав.

«Я ж не жінка, тому в мене такі асоціації не виникають. Але рекламою займалися не у Тернополі, а в Києві, ми лише розмістили те, що нам сказали. Проте можу запевнити, що ми вклали у цю рекламу певний гумор та легкий флірт, образити нікого не хотіли. Я взагалі-то за освітою фізик і розумів, що така реклама може притягнути як позитивну, так і негативну реакцію».

Уже за кілька метрів від крамниці «шмоток», мережа магазинів «Здорового глузду»  пропонує «Комісійну меблю». Стикнувшись спочатку із одягом для жінок, яких роздягають чоловіки, ви побачите, що у наступному магазині пропонують меблі для напівроздягнених жінок.

Можливо і в цьому випадку керівництво запевнятиме, що цей рекламний хід – не сексизм. Тоді знову можна припустити, що такі меблі у крамниці передбачили для борделів, подбали про зручність його працівниць, яким доводиться заробляти гроші в оголеному вигляді. І, борони Боже, вас, тернополянок – бабусь, дружин, дочок, образити не хотіли, закликаючи такою рекламою до покупок.

Світлана КРИЧКІВСЬКА

-

This website uses cookies.