У магазинах мережі «Здорового глузду» на проспекті Злуки, 39 у Тернополі вдалися до неоднозначної реклами, щоб привернути увагу покупців.
Однак запитань у вас може виникнути чимало, коли ви поглянете на рекламу магазину одягу «Комісійні шмотки», яка зустрічає кожного покупця при вході у крамницю: – «Чоловіки роздягають – ми одягаємо. Заходь! Купуй!».
Адже комісійна крамниця «Шмотки» від мережі «Здорового глузду» своєю рекламою заохочує до покупок одягу та косметики жінок, яких роздягають чоловіки. Там жінкам обіцяють їх вдягнути, а зайшовши у магазин, можна побачити, що жінкам пропонують продумати і вигляд загалом – придбати косметику та аксесуари.
Та з реклами можна зробити висновок, що магазин орієнтується на жінок, які гублять свій одяг після того, як їх роздягають чоловіки. А про решту тернополянок у магазині, схоже, вирішили не турбуватися. Якщо запитати у продавців, для якої категорії жінок зорієнтована їхня реклама та товари, вам, жінкам, можуть відповісти, як мені: «А вам що від цього, щось поміняється?». Але директор мережі магазинів «Здорового глузду» у Тернополі Євген Голоюх таки відповів, що образити тернопільських жінок наміру не мав.
Уже за кілька метрів від крамниці «шмоток», мережа магазинів «Здорового глузду» пропонує «Комісійну меблю». Стикнувшись спочатку із одягом для жінок, яких роздягають чоловіки, ви побачите, що у наступному магазині пропонують меблі для напівроздягнених жінок.
Можливо і в цьому випадку керівництво запевнятиме, що цей рекламний хід – не сексизм. Тоді знову можна припустити, що такі меблі у крамниці передбачили для борделів, подбали про зручність його працівниць, яким доводиться заробляти гроші в оголеному вигляді. І, борони Боже, вас, тернополянок – бабусь, дружин, дочок, образити не хотіли, закликаючи такою рекламою до покупок.
Світлана КРИЧКІВСЬКА
This website uses cookies.