Тернополяни, які є клієнтами банку “Хрещатик” у розпачі. Банкомати не працюють, отримати гроші в касі також неможливо.
На стіні повідомлення – 6-го квітня банк працює без клієнтів. З нами також спілкуватися відмовляються. Вже другий день поспіль. Пояснюють, у керівництва селекторна нарада.
«Вчора також була селекторна нарада. Скажіть, станом на вчора яка ситуація». Кажуть, телефонувати у приймальню. Ми телефонували. Слухавку за вказаним номером не беруть. Вже кілька днів ПАТ КБ «Хрещатик» знаходиться під контролем тимчасової адміністрації.
Банкомати не працюють, отримати гроші в касі також неможливо. На стінах банку ззовні розміщені кілька оголошень, які містять інформацію про те, що «Хрещатик» віднесли до категорії неплатоспроможних. Людей біля фінансової установи небагато, а ті хто є – говорити на камеру відмовляються. Своєю проблемою із нами поділився лише пан Юрій, передає ІНТБ.
ЮРІЙ, клієнт банку:
«-Ви прийшли за виплатою?
-Так.
– А які виплати? Що Ви тут отримували і що Вам пояснюють?
– А я мав 11,5 тисяч вкладені тут. Хотів прийти зняти по поважних причинах і шкода, що так вийшло.
– А що кажуть Вам? Чому не можна зняти гроші?
– Бо рахунок заблокований. Рахунок відкритий тут.
– А от пояснюють, що в «UniCredit Bank» можливо зробити таку операцію. Говорили Вам за це?
– Так. І Ви зараз будете йти туди?
– Думаю, якщо вийде».
Оскільки адекватної відповіді від працівників чи керівництва відділення «Хрещатику» у Тернополі ми не дочекались, вирішили телефонувати на гарячу лінію.
СЕРГІЙ, оператор гарячої лінії КБ «Хрещатик»: «З 4-го квітня по 5-те травня введена тимчасова адміністрація Національним Банком України. Це загальнодоступна інформація, її можна в Інтернеті перевірити. На цей період всі рахунки банку були призупинені, заморожені. Тобто клієнти банку зараз кошти, на жаль, не отримують. До 5-го травня. Після цього буде прийнято рішення або під час перебування тимчасової адміністрації буде прийнято рішення щодо подальшої долі банку «Хрещатик». На жаль, додаткової інформації ми не маємо, в принципі».
Ми запитали у кол-оператора і про те, чи дійсно деякі свої виплати клієнти банку можуть отримати в інших установах.
СЕРГІЙ, оператор гарячої лінії КБ «Хрещатик»: «Жодної інформації щодо виплат з других банків у нас немає. Така інформація може з’явитись тільки у випадку, коли буде прийнято рішення щодо ліквідації банку «Хрещатик» і буде назначений ліквідатор, буде назначений банк, який буде виплачувати за рахунок Фонду гарантування вкладів, ось. Тоді ми зможемо надавати інформацію, що такий банк буде виплачувати ваші депозити. Доки немає жодного рішення від НБУ, від тимчасової адміністрації, яка була введена, інформації, в принципі, не маємо. Щодо «UniCredit Bank» – так точно.
– Тобто ця інформація в Тернополі не є достовірною, правильно я зрозуміла?
– Так. Абсолютно вірно. На даний момент жодної інформації з контакт центру щодо виплат з інших банків немає».
Після такої відповіді ми знову спробували поспілкуватись із представниками банку «Хрещатик» в Тернополі. Спочатку телефоном.
«Я не можу сказати, я не уповноважений сказати. Зараз працюємо, двері відкриті, можете підійти, ми вам розкажемо в якому режимі ми сьогодні працюємо. А коментувати, чи буде директор чи керівництво – я не можу Вам сказати. 52 05 35 – це номер телефону в приймальну».
За вказаним номером знову гудки. Близько 15-ї години ми вкотре прийшли у банк. Дійсно, відчинено. Проте назвати узгодженою роботу працівників ми не можемо. Спочатку нам сказали за коментарями піднятись на 2-й поверх, а тоді вказали на двері. По телефону, кажуть одне, а на місці неможливо знайти того, хто тут хоч за щось відповідає.
«-Ми домовлялися про коментар.
-З ким домовлялися?
– Я телефонувала, нам сказали, що можна підійти.
– До кого?
– До ваших працівників. Поясніть мені з ким я маю говорити?
– До кого? Ім’я мені, ПІБ.
– Мені не представилися. В приймальній у вас трубки не беруть, а за номером, на який я додзвонилася сказали, що можна підходити.
– Ну то що?Хто вам сказав? ПІБ?
– Мужчина, звідки я знаю? 47 54 44 – номер телефону.
– Я не знаю з ким ви договорювались».
Тим часом люди в банк заходили та виходили. Ганна Володимирівна прийшла дізнатись як їй можна отримати свої кошти.
ГАННА ВОЛОДИМИРІВНА, клієнт банку: «Проблем немає, тільки треба написати, щоб квітнева пенсія пішла, от в оцей «UniCredit Bank», через дорогу, написати. Ну, то я взяла паспорт і код. А той залишок, який у мене був, в мене небагато – 4000, то на протязі 20-ти днів, мабуть, після свят, після 1-го травня, вони обіцяють виплатити. Ну, це не буде після 1-го травня, будемо так говорити, тому що це вихідні. Ну, принаймні, не сказали, що не виплатять».
Чому у тернопільському відділенні банку «Хрещатик» відправляють клієнтів писати заяви у інший банк, якщо у Києві про подібні угоди не знають – ми відповіді наразі не отримали.
This website uses cookies.