Для відновлення роботи аеропорту у Тернополі потрібно лише доброго господаря і 85 тисяч гривень

Комісія з питань транспорту Верховної Ради України провела своє виїзне засідання у Тернополі.

Усього 85 тисяч гривень необхідно на те, щоб тернопільський аеропорт відновив прийом літаків.

Про це заявив голова Комітету з питань транспорту Верховної Ради України Ярослав Дубневич, під час виїзного засідання Комітету у Тернополі 16 квітня.

Щоправда, про здійснення рейсових польотів не йдеться.

– Перед засіданням ми оглянули аеропорт, – розповів Ярослав Дубневич. – Для мене було дивним, що в ньому добре збережена злітна полоса, яка є непрацюючою. Дивно також, що в минулому році із виділених 2,5 мільйонів з обласного бюджету першочергово направили не на ремонт даху що протікає, а на виплату зарплати. Це не питання центральної влади, а господарського підходу керівництва аеропорту до розподілення коштів. Я прекрасно розумію, що була величезна заборгованість по зарплаті минулих років. Так, це першочергове, що треба було закрити, а кошти, які залишалися потрібно було використати по-господарськи. Виконуючий обов’язки директора аеропорту озвучив мінімальні суми, які потрібно для того, щоб отримати систему сертифікації і відновити прийом літаків, в тому числі, у вечірній час. Це 85 тисяч гривень. Думаю, що такі кошти знайдуть в обласному бюджеті. А ми будемо сприяти, щоб в максимально короткий час департамент міністерства долучився до того, щоб аеропорт «Тернопіль» отримав сертифікат і мав можливість першочергово приймати літаки, які не є рейсовими, і стати на початку запасним аеропортом для авіакомпаній, які здійснюють рейси зі Львова чи Франківська. Наступний етап – залучення сюди інвестора. Важливо, щоб до цього підключилися нардепи з Тернопільщини, керівництво області і міста. Треба знайти доброго інвестора, бажано авіакомпанію, щоб аеропорт став базовим для авіакомпанії, тоді це дасть швидкий розвиток. Найголовніше – це в жодному випадку не роздавати землю аеропорту, і не будувати жодних приміщень в охоронній зоні аеропорту, бо це його повністю знищить.

Керівник області замість визнати помилки свої та підлеглих заходився випрошувати ще грошей. Від комітету з питань транспорту Барна чекає включення тернопільського аеропорту до державної програми розвитку малих аеропортів до 2023 року і 50 мільйонів гривень, пише ЗЗ.

-

This website uses cookies.