Тролейбусники просять збільшити ціну на проїзд. За розрахунками КП “Тернопільелектротранс”, нині собівартість проїзду становить 2,71 грн. і це при нульовій рентабельності.
Востаннє тариф на проїзд у тролейбусах змінювався (до 1,5 грн.) ще у травні 2012 року. За три з половиною роки зросло практично все – від долара і запасних частин до соціального хліба та мінімальної зарплати.
– Ми підняли питання підвищення тарифу на проїзд у тролейбусах, бо для цього є всі економічні підстави. Ви бачите, що робиться з енергоносіями. На 1 січня 2015 року ми платили за електроенергію 36,48 коп. за 1 кВт, з 1 квітня – 63 коп., а з 1 вересня вже платимо 78,9 коп. Тобто має місце подорожчання більш ніж у 2 рази. Більше того, НКРЕ вже прийняла постанову про підняття вартості електроенергії для підприємств міського електротранспорту з наступного року до 99 коп. Якщо на початку року підприємство платило за використану електроенергію 250-300 тис. грн. на місць, то нині – 500-550 тис. грн.
А в зимовий період із включеними пічками витрати зростуть до 600 тис. грн. Окрім того, зросли ціни на паливно-мастильні матеріали, запчастини тощо. А ще ми повинні нашим працівникам платити достойну заробітну плату, адже вони попри те, що займаються перевезенням людей, дбають у першу чергу за безпеку, – каже директор тролейбусного депо.
Нагадаємо, щоденно в Тернополі на лінію виходить 55 тролейбусів. Водночас, зважаючи на непростий фінансовий стан підприємства (в тому числі і через невідповідність тарифів), тенденцію на збільшення втрат від перевезень пасажирів та невідшкодування державою у повному обсязі проїзду пільговиків (2-4 млн. грн. щороку), ситуація нині важко прогнозована.
Найближчими днями фахівці КП «Тернопільелектротранс» мають передати повні розрахунки щодо тарифу до профільного транспортного управління, опісля документи надійдуть на розгляд до виконавчого комітету. За прогнозами, якщо знову не втрутиться «політика», вартість проїзду в електротранспорті може збільшитись не швидше, ніж з нового 2016 року, пише прес-служба КП “Тернопільелектротранс”.
This website uses cookies.