Тернопільські вожді «Батьківщини» і «Народного фронту» посварилися через піар


Василь Деревляний і Роман Заставний сперачаються, хто більше доклався до ремонту доріг на Тернопільщині. Обидва політики, як показало липневе опитування соціологічної служби «Рейтинг», не можуть похвалитися позитивною репутацією, тому користуються кожним шансом, щоб нагадати про своє існування.

 

Деревляний і Заставний були в одній партії

Деревляний і Заставний були в одній партії

Першим тему «осідлав»  екс-мер Тернополя. Він заявив, що завдяки злагодженій роботі нардепів від області  вдалося «вибити» додаткові кошти для ремонту обласних автошляхів. На що Деревляний з висоти посади першого заступника голови облради парирував, що без звернень та співфінансування обласної ради ремонтів б не було.

«Якби він (Заставний) написав про те, що до вирішення цієї проблеми долучилися всі – обласна рада, адміністрація, народні депутати, можна було б його зрозуміти. Але він піарить тільки себе, хоча до вирішення цієї справи не має відношення. Вважаю, що жителі області мають знати правду”. – підсумував Василь Деревляний.

Відповідь Заставного не забарилися.

— Останні 10 років вона була в критичному стані. Остання частина дороги на кордоні з Тернопільщиною вже ремонтується. Львівська частина цьогоріч отримає біля 130 мільйонів, Тернопільська — в межах 100 мільйонів. Проблема по цій дорозі була, що мало бути співфінансування, але пішли зрозумілим шляхом, перекинули статті видатків, підготовлено пакет документів, буде розглядатись питання цієї дороги і переведення на фінансування з державного бюджету, — говорить Роман Заставний.

В тексті, що супроводжує даний коментар нардепа, ніби випадково, невідомі громадські  активісти промовляють: «Напевно, Василя Тимофійовича мучить факт, що сьогоднішні народні депутати з Тернопільщини роблять для області в десятки разів більше, ніж він сидячи в парламенті».

 

Що кого мучить нсправді  ніхто не знає. А політики б краще замість того, щоб воювати за піар, краще б об’єднали зусилля у контролі за використанням мільйонних траншів на ремонт доріг.

Поширити статтю

Напишіть відгук

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *