Читайте новини Галас на GoogleNews - Нажміть підписатися

Читайте новини Галас у Телеграм каналі - Відкрити

Служба автодоріг відмовляється платити за ремонт об’їзної Кременця

Через незавершений ще у 2012 році ремонт об’їзної Кременця, сьогодні дорогу потрібно ремонтувати заново.

дорога-кременецьОднак виконавець робіт за собою жодної провини не вбачає, а натомість вимагає заплатити, як за завершений ремонт, майже 39 млн. грн.

Представники громадської ради при Службі автомобільних доріг Тернопільської області, активісти тернопільського осередку ВО «Автомайдан» розповіли про результати незалежної експертизи, яку київські фахівці провели на об’їзній Кременця, щоб з’ясувати чи вартість проведеного ремонту відповідає тій сумі, яку сьогодні у Служби автомобільних доріг відсуджують виконавці робіт приватне підприємство «Луцькавтодор-Сервіс».

Адже лучани кажуть, що мають усі підтверджуючі документи на 38 млн. грн. виконаних робіт. Але ремонти на об’їзній Кременця не завершені і навіть чеків на використані матеріали наша служба не бачила.

«Ми тиждень тому поїхали на експертизу на кременецьку об’їзну разом з київським експертом. Були там і представники луцької фірми, але і нам, громадськості, вони сказали, що ніяких чеків показувати не будуть. Вже якраз пройшов тиждень і нам показали висновки експертизи: шар відремонтованої дороги у просвердлених лунках був тільки 2,4 см, тоді як на такій дорозі, як кільцева, за допустимими будівельними нормами, має бути щонайменше 4 см. В деяких лунках шар дороги чогось сягав 9 см. Ми будемо звертатися в СБУ, щоб вони провели виїмку документів «Луцькавтодор-Сервісу» у податковій, бо я думаю, здані у 2012 році накладні і звіти покажуть, що більше як 38 млн. грн. вони не витратили», – розповів голова тернопільського осередку ВО «Автомайдан» Ігор Василів.

Ремонтували об’їзну Кременця державним коштом і за постановою Кабінету Міністрів, адже ця ділянка належить до автошляху М-19 Доманове-Ковель-Чернівці-Тереблече. І хоч у 2012 році луцькі дорожники провели фрезерування і проклали вирівнюючий шар асфальтобетону, кінцевої роботи – асфальтування дороги, вирішили не робити.

«Гроші, 38 млн. 643 тис. 864 грн. «Луцькавтодор-Сервіс» мали виплатити після виконання усіх робіт, але зараз вони судяться з нашою Службою автомобільних доріг в області, щоб їм виплатити ці кошти, так ніби вони закінчили роботу. У свою чергу у суд позов подали і з нашої Служби автомобільних доріг. Знаю, що ще СБУ відкрила кримінальну справу за спробу розкрадання державних коштів. Тепер на ситуацію відреагували і ми, громадськість. Коли наша служба замовила незалежну експертизу, ми тиждень тому поїхали на об’їзну Кременця з київськими дослідниками. Були там присутні і представники луцької фірми, але й громадськості вони не хочуть нічого доводити, просто вимагають кошти. У нашій службі кажуть, що різниця між тим, що вимагають і виконали, за висновками експертів, уже сягає 5 млн.грн.», – додає Ігор Василів.

Якщо луцькій фірмі вдасться ще цього року виграти у позові проти Служби автомобільних доріг Тернопільської області, з виділених цьогоріч 78 млн. грн. на ямкові ремонти на дорогах Тернопілля доведеться віддати заборговані майже 39 млн. грн. «Луцькавтодор-Сервіс».

Світлана КРИЧКІВСЬКА

Поліція взялася за м’ясокомбінат, який скидає відходи у річку

На Великдень синоптики обіцяють трохи дощику, і трохи тепла